maanantai 4. toukokuuta 2009

It is done!

:) Okei. Pitkän pohdinnan ja kauhuskenaarioajatusten jälkeen päätin aloittaa. Mutta mistä? Olen parikymppinen tyttö Joensuusta. Aloitin blogin oikeastaan itseäni varten, minulla on hirveä hinku ja tarve järjestää elämäni johonkin. Blogi tuntui siihen hyvältä vaihtoehdolta. En aio ottaa blogilleni mitään suurempaa suuntaa. Katsotaan mitä tulee. Olen täysi blogineitsyt ja tämä on ensimmäinen blogini, joten tervetuloa kommentit,vinkit ja rakentava palaute! Näin alussa kaikki saavat ilman valvontaa kommentoida. Olen nähnyt muiden blogeilla valvomattomuudesta huonoja seurauksia mutta katsotaan. En näin alussa suoraan kerro kuka olen, tai keitä läheiseni ovat, mutten aio olla kovinkaan salamyhkäinen, ja henkilöllisyyteni paljastuu aivan varmasti aikanaan. Blogin nimi on plagiointia. :D Tunnunstan! "yes honey, it was me" on lause jonka rakas ystäväni lausui kerran netissä julki. Rakastuin tuohon lauseeseen ja nyt julmasti varastin sen. HAH! Okei, bloginimi on vain raakaversio eikä välttämättä se lopullinen. Nimi voi hyvin todennäköisesti muuttua, varsinkin jos olen arvoinut ystäväni huumorintajun pieleen ja saan kauhean valitussaarnan varkaudesta. Mutta kaikki aikanaan. Ja sitten. Mistä aion kirjoittaa? Olen nyt hirmu tylsä ja sanon että arkielämästä. Eli mitä minulle tapahtuu milloinkin, hieman ehkä omia pohdintoja sekaan, muotia, sisustusta, eläimiä, harrastuksia, juhlintaa, parisuhdetta, painoa, ulkonäköä, töitä, opiskelua.. Mitä nyt mieleen juolahtaa ja mitä elämässäni tapahtuu. Kertokaa myös jos jokin asia on nähtykuultukoluttu ja siitä voin hiljentyä. En lupaa että niin teen mutta aina saa yrittää. :D Yritän blogin kautta löytää sisäisen valokuvaajani ja laittaa tänne mahdollisimman paljon kuvia. Koska itse rakastan blogeissa juuri kuvia! Mutta katsotaan. Pidemmittä puheitta tervetuloa, kiitos kun jaksoit kiinnostua, jätä ihmeessä kommentti(vaikka vain että hei) ja tule toki uudelleen. :) T: NuNu Ps. Kuvia ei vielä ole yhtään eikä missään, mutta lisään ja muokkaan blogiani vielä! Nyt se on varsin tylsä..mutta tulee toivottavasti jännemmäksi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllähän se kirpaisee ihmistä, joka haluaisi pitää blogia muttei saa aikaiseksi, että loistava nimiehdotus/lausahdus viedään. Mutta se istuu hyvin luomaasi muottiin joten annetaan sen nyt olla siinä :) Pie siitä hyvää huolta. Huumorintajua miulla ei oo lainkaan. Oon kova ja kylmä paskiainen. khih. Hei joo mie rupeenkin pitää omaa blogia näissä kommenttikohdissa :D Jatka samaa rataa, ja muista honey, It was ME.